індекс напруження

Дослідження зміни функціонального стану водіїв при русі через гірські перевали

Зважаючи на статистику дорожньо-транспортних подій, основними їх причинами є порушення тих чи інших правил дорожнього руху. Але, зважаючи на певний досвід наукових досліджень у цій сфері, можна впевнено стверджувати, що основною причиною цих подій є неправильна оцінка дорожньої обстановки, і, відповідно, некоректна реакція з боку керуючої системи, тобто водія.

Зміна показника індексу напруження водія легкового автомобіля протягом різних періодів доби у міських умовах руху

На сьогодні транспорт посідає вагому роль в забезпеченні добробуту людини та функціонуванні будь якого населеного пункту загалом. Транспортні системи задіяна практично у всіх галузях виробництва та надання послуг. Тому, будь які недоліки в її функціонуванні можуть призводити до значних матеріальних втрат. Однією з найвагоміших таких систем є «водій – автомобіль – дорога – середовище». Головною керуючою ланкою в ній є водій. Від його функціонального стану залежить правильність та тривалість прийняття рішень у різних дорожніх ситуаціях.

Зміна функціонального стану водія автобуса в міських умовах руху

Функціонування сучасного міста важко уявити без належної мережі громадського транспорту. Відомо, що її параметри впливають на роботу всіх ланок виробництва, підготовку фахівців, забезпечення належного зв’язку між частинами населеного пункту, рівня безпеки руху тощо. При цьому ці показники залежать не лише від маршрутної мережі чи транспортних засобів, але й від водіїв автобусів. Це зумовлено тим, що саме вони здійснюють, так званий, вплив «людського чинника» на забезпечення належного функціонування системи громадського транспорту.