КОНКУРСНИЙ ДИЗАЙН ЗА ЗАВДАННЯМИ РЕАЛЬНИХ ЗАМОВНИКІВ В АРХІТЕКТУРНІЙШКОЛІ ЯК НОВИЙ ВЕКТОР ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНЬОГО
У статті висвітлено місце конкурсного дизайну за завданнями реальних замовників в навчальному процесі студентів Львівської архітектурної школи на кафедрі дизайну архітектурного середовища і, зокрема, аналіз ідей студентських творчих колективів на
кращу ескізну пропозицію нового архітектурного вирішення та розширення функцій торгового центру “Панорама” в м. Одеса. Ці проєкти цінні тим, що вирішувалися не лише за одним аспектом – пропозицією тільки типологічних, просторових, функціональних або
архітектурно-естетичних ідей, а врахуванням усіх їх загалом – синкретично.