параметри руху

ВИБІР ЕЛЕМЕНТНОЇ БАЗИ ТА КОМПОНЕНТІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ БОРТОВИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАННЯ ПАРАМЕТРІВ РУХУ І ВИЗНАЧЕННЯ ПРОСТОРОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ МОБІЛЬНИХ РОБОТОТЕХНІЧНИХ ПЛАТФОРМ

Розроблено структуру засобів вимірювання параметрів руху і визначення просторової орієнтації мобільних робототехнічних платформ (МРП) для використання в умовах неповноти інформації та дії завад.

ВІДНОВЛЕННЯ ВТРАЧЕНИХ НАВІГАЦІЙНИХ ДАНИХ В МОБІЛЬНИХ РОБОТОТЕХНІЧНИХ ПЛАТФОРМАХ

Мобільні роботизовані платформи (МРП) все ширше застосовують у різних сферах людської діяльності. Важливим завданням під час їх використання є визначення просторової орієнтації, вимірювання параметрів руху МРП тощо. Однією із проблем, що виникає під час визначення навігаційних даних та інших вимірюваних параметрів, є їх втрата на певному часовому інтервалі, наприклад, через перешкоди або тимчасову втрату видимості навігаційних супутників GNSS.

Обґрунтування структури удосконаленого механізму ручного керування педалями автомобіля

Зважаючи на складну військову ситуацію в Україні, попит на індивідуально налаштовані та гнучкі системи керування педалями автомобіля для осіб із обмеженими фізичними можливостями є особливо великим. Стандартні конфігурації педалей часто не відповідають специфічним потребам водіїв із обмеженою рухливістю ніг, що ускладнює керування транспортним засобом і може бути небезпечним. Розробки, пов’язані зі створенням спеціалізованих механізмів ручного керування педалями або регульованих ножних педаль, вирішальні для забезпечення комфортності для цих водіїв та безпеки керування.

Метод визначення координати залізничної рухомої одиниці в межах рейкового кола

Метою цієї роботи є вирішення однієї з важливих проблем на залізничному транспорті – контроль за положенням рухомих одиниць в межах перегонів. Для вирішення  цієї проблеми запропоновано метод постійного моніторингу рейкового кола із визначенням координати накладання поїзного шунта в шунтовому режимі роботи. Оскільки у складі моделі є первинні параметри рейкової лінії, які з часом можуть змінювати свої значення, то запропоновано їх визначати в іншому (нормальному) режимі роботи рейкового кола.