Редакційна політика відкритого доступу журналу «Veritas: Legal and Psychological-Pedagogical Research»/«Veritas: правові та психолого-педагогічні дослідження» розроблена на основі рекомендацій та стандартів Будапештської ініціативи відкритого доступу (Budapest Open Access Initiative's definition of Open Access).
Журнал використовує поняття «відкритого доступу», що наведене в офіційних документах Будапештської ініціативи відкритого доступу.
Під «відкритим доступом» до рецензованої наукової літератури, мається на увазі вільний публічний доступ в мережі Інтернет, що дозволяє будь-якому користувачеві читати, завантажувати, копіювати, поширювати, здійснювати друк, пошук, або посилання на повні тексти статей, сканувати їх для індексації, передавати їх як дані в програмне забезпечення, або використовувати їх для будь-яких інших законних цілей, без фінансових, юридичних чи технічних бар'єрів, за винятком тих, що пов'язані із особистим доступом користувача до мережі Інтернет. Єдиним обмеженням стосовно відтворення і поширення матеріалів є дотримання авторського права в цій галузі, що передбачає можливість автора контролювати цілісність своєї роботи, належне визнання його авторського права та цитування.
Журнал «Veritas: Legal and Psychological-Pedagogical Research»/ «Veritas: правові та психолого-педагогічні дослідження» прагне сприяти розвитку глобального відкритого доступу до наукової інформації та досліджень. Видавець надає читачам, вченим і установам вільний онлайн доступ до всіх опублікованих матеріалів (наприклад, для посилання на зміст або завантаження, розповсюдження, друк, копіювання та відтворення на будь-якому носії, крім зміни змісту або для комерційного використання) відповідно до умов ліцензії Creative Commons Attribution Non-Commercial 4.0 International Public License (CC BY-NC). Ліцензія діє за умови, що оригінальний твір цитується. Для використання опублікованих матеріалів в комерційних цілях потрібен письмовий дозвіл Видавця.
Журнал «Veritas: Legal and Psychological-Pedagogical Research»/ «Veritas: правові та психолого-педагогічні дослідження» надає негайний відкритий доступ до всіх опублікованих матеріалів, що робить результати дослідження вільно доступними для громадськості та сприяє глобальному обміну знаннями, а це означає наступне:
- кожен користувач мережі Інтернет має вільний і необмежений доступ до повного тексту статей, опублікованих в журналі; рукописи вільно доступні без передплати або фінансових бар'єрів;
- після публікації всі матеріали одразу доступні в онлайн режимі (без тривалого очікування).