Розглянуто основні шляхи розвитку дистанційної освіти та класифікацію сучасних технологій дистанційного навчання на основі вітчизняних та закордонних дистанційних навчальних закладів.
1. Баловсяк Н., Азарова О., Зуева И. Качественноео бразование в виртуальнойа удитории //
«Компьютерра». – 2005. – №7. – С.24–25. 2. Бершадская М.Д. Разработка концептуальных основ
модульного планирования дистанционного учебного процесса / М.Д. Бершадская, Л.И. Денисович,
О.И. Карпенко // Инновации в образовании. – 2002. – №5. – С. 4–10. 3. Борсук П. Інформатизація
освіти - головний етап розвитку дистанційної форми навчання// Новий колегіум. – 2002. – №4–5. –
С.32–35. 4. Жилінкова І. Дистанційна освіта: ком'ютерні телекомунікації в сучасній освітній
діяльност і// Управління освітою. – 2003. – №4. – С.11. 5. Колоколов А.С. Перспективные
телевизионные формы дистанционного обучения/ А.С. Колоколов, В.М. Кроль, Е.Д. Сотников //
Инновации в образовании. – 2003. – №2. – С.88–98. 6. Преждо Л. Дистанционные технологии в
структуре представления знаний // Новий колегіум. – 2002. – №4–5. –С.26–31.