діаграма класів

Прототип застосунку голосового помічника лікаря

У дослідженні розглянуто основні підходи до візуалізації та моделювання ключових процесів розроблення програмного забезпечення у домені телемедицини, а саме такого застосунку, як голосовий помічник лікаря. Інформаційне моделювання здійснено з використанням UML- діаграм, проаналізовано особливості різних етапів життєвого циклу розроблення софту, зокрема сформульовано вимоги до продукту, розглянуто процедуру проєктування, описано основний функціонал застосунку, технології фронтенту тощо.

Гейміфікація в навчальному процесі: реаліз

У роботі представлено архітектуру системи освіти з гейміфікацією. Система оцінювання практичних знань і вмінь через гру розроблена для оптимізації навчального процесу та прояву творчого мислення учнів. Основна мета цієї системи – спростити та автоматизувати процес навчання в навчальних закладах