Гейміфікація в навчальному процесі: реаліз

1
Національний університет "Львівська політехніка"
2
Державна вища технічно-економічна школа в Ярославі
3
Національний університет «Львівська політехніка»
4
Інститут технічного машинобудування Державної вищої школи технологій та економіки в Ярославі

У роботі представлено архітектуру системи освіти з гейміфікацією. Система оцінювання практичних знань і вмінь через гру розроблена для оптимізації навчального процесу та прояву творчого мислення учнів. Основна мета цієї системи – спростити та автоматизувати процес навчання в навчальних закладах

  1. A. Stott and C. Neustaedter, “Analysis of gamification in education. Surrey, BC, Canada, 8, 36, 2013.
  2. Jenni Majuri, Jonna Koivisto, and Juho Hamari, "Gamification of education and learning: A review of empirical literature", in Proc. 2nd international GamiFIN conference, GamiFIN 2018, CEUR-WS, 2018.
  3. Roy Rob Van,  and Bieke Zaman, "Need-supporting gamification in education: An assessment of motivational effects over time." Computers & Education, no. 127, pp. 283-297, 2018
     https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.08.018
  4. A Hallifax, Stuart, et al. "Adaptive gamification in education: A literature review of current trends and developments." European conference on technology enhanced learning. Springer, Cham, 2019.
    https://doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_22
  5. Manzano-León, Ana, et al. "Between level up and game over: A systematic literature review of gamification in education." Sustainability, vol. 13, no. 4, p. 2247, 2021.
    https://doi.org/10.3390/su13042247
  6. Ofosu-Ampong, Kingsley. "The shift to gamification in education: A review on dominant issues", Journal of Educational Technology Systems, vol. 49, no. 1, pp. 113-137, 2020.
    https://doi.org/10.1177/0047239520917629
  7. Jakub Swacha, "State of research on gamification in education: A bibliometric survey", Education Sciences, 11.2, p.69, (2021).
    https://doi.org/10.3390/educsci11020069
  8. Ana Paula Lopes, et al. Gamification in education and active methodologies at higher education, pp.1633-1640, 2019.
  9. Ofosu-Ampong, Kingsley, et al. "Are we ready for Gamification? An exploratory analysis in a developing country", Education and Information Technologies, vol. 25, no.3, 1723-1742, 2020.
    https://doi.org/10.1007/s10639-019-10057-7