теплова модель

Розподіл температури в корі і верхній мантії території України

Мета. Побудова тривимірної теплової моделі кори та верхньої мантії на території України. Її методична основа – схема глибинних процесів у тектоносфері, що враховує, перш за все, результати тепломасоперенесення при сучасній активізації. Вони накладаються на моделі платформи (крім території Східно-Європейської платформи до неї зараховано і Донбас), альпійської геосинкліналі Карпат та герцинсько-кіммерійської геосинкліналі Скіфської плити. Незавершений процес сучасної активізації не може бути точно описаний геологічною теорією, використаною авторами.

Вплив вагомих чинників на розподіл теплових потоків в елементах барабанних гальм транспортних засобів

Зазначено, що рух автотранспортних засобів на значних швидкостях неможливий без гальмівної системи, здатної забезпечити високу ефективність гальмування. Встановлено, що найбільш нестійкою ланкою гальмівної системи є гальмовий механізм, оскільки з енергетичної точки зору гальмування фрикційними гальмами становить процес перетворення у тепло частини механічної енергії автотранспортного засобу. Гальмування – власне тривалий процес, упродовж якого змінюються багато параметрів контртіл, зокрема, теплофізичні параметри внаслідок температурних змін, коефіцієнт тертя тощо.

Analysis of thermal comfort models of users of public urban and intercity transport

Regardless  of  the  vehicle's  application,  the  thermal  comfort  of  the  vehicle's occupants and driver is given increased attention. Maintaining a sense of thermal comfort, whether for  safety,  health  or  occupant  thermal  well-being  reasons,  is  one  of  the  most  important  goals  of heating,  ventilation  and  air  conditioning  (HVAC)  systems.  There  are  a  significant  number  of physical  variables  that  affect  thermal  comfort.