Метод формування контенту в системах електронної контент-комерції

2013;
: cc. 108 - 117
Authors: 

А. Берко1, В. Висоцька2, Л. Чирун3

Національний університет «Львівська політехніка»,
1кафедра загальної екології та екоінформаційних систем,
2кафедра інформаційних систем та мереж,
3кафедра програмного забезпечення

Запропоновано метод формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування контенту.

In the given article content is forming method as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed. The method implements the information resources processing in electronic content commerce systems and automation technology simplifies the commercial content formation. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content forming are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing and to implement the module of content forming.

  1. Аверьянов Л. Контент-анализ / Л. Аверьянов, 2009. – Режим доступу: http://www.sbiblio. com/ biblio/archive/averjanov_kontent/. – Назва з тит. екрану.
  2. Большакова Е. Автоматическая обработка текстов на естественном языке и компьютерная лингвистика: учеб.пособие / Е. Большакова, Э. Клышинский, Д. Ландэ, А. Носков, О. Пескова, Е. Ягунова. – М.: МИЭМ, 2011. – 272 с.
  3. Валгина Н. Теория текста: учебное пособие / Н. Валгина. – М: Логос, 2003. – 280 c. – Режим доступу: http://evartist.narod.ru/text14/01.htm. – Назва з титул. екрану.
  4. Григорьев С. Проведение контент-анализа / С. Григорьев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/k- a2.htm. – Назва з тит. екрану.
  5. Дмитриев И. Контент-анализ: сущность, задачи, процедуры / И. Дмитриев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/k-a.htm. – Назва з тит. екрану.
  6. Клифтон Б. Google Analytics: анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М: ООО «И.Д. Вильямс», 2009. – 400 с.
  7. Леліков Г. Моніторинг діяльності органів виконавчої влади із застосуванням комп’ютерної системи контент-аналізу електронних ЗМІ / Г. Леліков, В. Сороко, О. Григор’єв, Д. Ланде // Вiсник державної Служби України, N 2'2002. – Режим доступу: http://www.infostream.ua/infostream/publ/guds/index.shtml. – Назва з тит. екрану.
  8. Ландэ Д. Интернетика. Навигация в сложных сетях: модели и алгоритмы / Д. Ландэ, А. Снарский, И. Безсуднов // Москва-2009. – Режим доступу: http://webground.su/services.php?param= book&part=internetica_content.htm. – Назва з тит. екрана.
  9. Ландэ Д. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков: монографія / Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев. – К.: ТОВ «Інжиніринг», 2006. – 348 с.
  10. Ландэ Д. Феномены современных информа-ционных потоков / Д. Ландэ, А. Литвин // Журнал «Cети и бізнес» N 1, 2001, ИЦ «ЭЛВИСТИ». – Режим доступу: http://www.infostream.ua/publ/content/. – Назва з тит. екрана.
  11. Манаев О. Контент-анализ – описание метода. Контент-анализ как метод исследования /О. Манаев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/kontent.htm. – Назва з тит. екрана.
  12. Писаревська Т. Інформаційні систе-ми і технології в управлінні трудовими ресурсами / Т. Писаревська // 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 279 с.
  13. Попов М. Визуализация семантической структуры и реферирование текстов на естественном языке / М. Попов, A. Заболеева-Зотова, С. Фоменков // Волгоградский Государст-венный Университет. – Режим доступу: http://www.dialog-21.ru/Archive/2003/Popov.htm. – Назва з тит. екрана.
  14. Ситник В. Основи інформаційних систем / В. Ситник, Т. Писаревська, Н. Єрьоміна, О. Краєва // За ред. В. Ситника. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с.
  15. Федорчук А. Контент- мониторинг информационных потоков / А. Федорчук // Б-ки нац. акад. наук: пробл. функционирования, тенденции развития. – К., 2005. – Вып. 3. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov. ua/articles/2005/05fagmip.html. – Назва з тит. екрану.
  16. Харченко К. Компьютерный контент-анализ текстовой информации / К. Харченко. – Режим доступу: http://leveltar.narod.ru/cta/teor.html. – Назва з титул. екрана.