traffic light control

Вплив частки дозвільного сигналу світлофорного регулювання на тривалості транспортних затримок

На сьогодні спостерігається збільшення як рівня автомобілізації, так й інтенсивностей руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі. Часто це призводить до надмірного навантаження на існуючу систему організації дорожнього руху та шляхи сполучення. Як наслідок, зростає кількість та тривалість транспортних затримок у русі,  особливо у межах населених пунктів. Наслідком цього є утворення транспортних заторів, збільшення рівня витрати паливо-мастильних матеріалів, рівня шумового забруднення та викидів відпрацьованих газів.

Дослідження потоку насичення на ізольованих смугах регульованих перехресть зі значною інтенсивністю руху

У роботі розглянуто методики та результати дослідження інтервалів між транспортними засобами під час роз’їзду з черги перед регульованими перехрестями з подальшим визначенням величини потоку насичення. Розглядаючи існуючі методики щодо визначення насичення у транспортних потоках, визначено ті з них, які дають найдостовірніші результати в умовах інтенсивного руху та враховують достатньо велику кількість чинників впливу.

Підвищення ефективності функціонування складних перехресть шляхом заборони лівоповоротних транспортних потоків

Забезпечення швидкого і безпечного руху в містах вимагає застосування комплексу заходів планувального та організаційного характеру. У той час як реалізація заходів архітектурно-планувального характеру вимагає, крім значних капіталовкладень, досить великого періоду часу, організаційні заходи здатні привести хоча й до тимчасового, але порівняно швидкого ефекту. Для цього проведено аналіз показників транспортних потоків на підходах до перехрестя, циклу регулювання та пофазного роз’їзду транспортних засобів.

Choose of optimal regimes of traffic light control in operating zone of pedestrian crossing

On the given stage of motorization level development and increase of traffic flow intensity, with increasing frequency apply to the implementation of intelligent automated systems of traffic control. The quality of their work depends foremost from study of the primary factors of road users, their behavior, including the factor of a person as movement operator, geometric parameters of communication routes, road conditions as movement environment. Such study is held by methods of field research, documentary research and mathematical modelling.