media discourse

Фейк як метод маніпуляції у ЗМІ: український досвід

Подано характеристику понять «фейк», «фейкові новини». Розглянуто маніпулятивні технології в ЗМІ. На думку автора, сьогодні користувачі соціальних мереж постійно бачать неправдиву інформацію, написану і поширену з метою підвищення інтернет-трафіку.

АТРИБУТИВНА СПОЛУЧУВАНІСТЬ КОНЦЕПТУ ГІДНІСТЬ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ ІНТЕРНЕТ-ДИСКУРСІ

Розглянуто актуальну тему відображення у сучасному інтернет-дискурсі одного з морально-етичних концептів – концепту ГІДНІСТЬ. Зосереджено увагу на впливогенному потенціалі медіа і здатності медіа-дискурсу формувати ментальні концепти мовної картини світу реципієнтів. Часова детермінованість медіакомунікації визначає можливість фіксувати особливості вербального наповнення концептів у конкретному часовому проміжку і внаслідок цього здійснювати діахронічний компаративний аналіз.