світлофорне регулювання

Вплив частки дозвільного сигналу світлофорного регулювання на тривалості транспортних затримок

На сьогодні спостерігається збільшення як рівня автомобілізації, так й інтенсивностей руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі. Часто це призводить до надмірного навантаження на існуючу систему організації дорожнього руху та шляхи сполучення. Як наслідок, зростає кількість та тривалість транспортних затримок у русі,  особливо у межах населених пунктів. Наслідком цього є утворення транспортних заторів, збільшення рівня витрати паливо-мастильних матеріалів, рівня шумового забруднення та викидів відпрацьованих газів.

Дослідження потоку насичення на ізольованих смугах регульованих перехресть зі значною інтенсивністю руху

У роботі розглянуто методики та результати дослідження інтервалів між транспортними засобами під час роз’їзду з черги перед регульованими перехрестями з подальшим визначенням величини потоку насичення. Розглядаючи існуючі методики щодо визначення насичення у транспортних потоках, визначено ті з них, які дають найдостовірніші результати в умовах інтенсивного руху та враховують достатньо велику кількість чинників впливу.

Підвищення ефективності функціонування складних перехресть шляхом заборони лівоповоротних транспортних потоків

Забезпечення швидкого і безпечного руху в містах вимагає застосування комплексу заходів планувального та організаційного характеру. У той час як реалізація заходів архітектурно-планувального характеру вимагає, крім значних капіталовкладень, досить великого періоду часу, організаційні заходи здатні привести хоча й до тимчасового, але порівняно швидкого ефекту. Для цього проведено аналіз показників транспортних потоків на підходах до перехрестя, циклу регулювання та пофазного роз’їзду транспортних засобів.