Схеми моделювання систем електронної контент-комерції

2010;
: pp. 112 - 120
Authors: 

В.А. Висоцька

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.

In the given article main problems of electronically commercial and content management interoperability services are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.

  1. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник // Видавництво Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – Львів 2009. – 612 с.
  2. Content. From Wikipedia, the free encyclopedia [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://en.wikipedia. org/wiki/Content – Назва з титул. екрана.
  3. CMIS – Content Management Interoperability Services [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://craigrandall.net/ archives/2008/09/cmis/ – Назва з титул. екрана.
  4. Content Management Interoperability Services (CMIS). Extending Office Document Management. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www-01.ibm.com/software/data/content- management/cm-interoperablity-services.html. – Назва з титул. екрана.
  5. Content Management Interoperability Services. Version 0.5. [Електронний ресурс] // Part I – Introduction, General Concepts, Data Model, and Services. EMC – Corporation, IBM Corporation, Microsoft Corporation. All Rights Reserved. 8/28/2008. CMIS Part I – Domain Model v0.5.pdf. – Р. 76.