Почесні голови комітету:
Шаховська Н.Б. — ректор Національного університету «Львівська політехніка», д. т. н., професор
Гончар М.Ф. — директор Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», д. е. н., професор
Співголови комітету:
Глинський Н.Ю. — завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», д. е. н., доцент
Дейнега І.О. — професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» д. е. н., професор,
Члени комітету:
Александравічюте Б. — директор OCCRESCO, університет Миколи Ромеріса, (м. Вільнюс, Литва), професор, доктор габ. (за згодою)
Бальцежак А. — професор кафедри економіки Університету Миколая Коперника (м. Торунь, Польща), Ph.D. (за згодою)
Бочко О.Ю. — професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», д. е. н., професор
Віктор Я. — професор маркетингу Економічного університету (м. Краків, Польща), доктор габ., професор (за згодою)
Гайдук А.Б. — професор Факультету Міжнародного бізнесу Хельбронського університету (м. Хельбронн, Німеччина), доктор наук, професор (за згодою)
Їлдирим О. — професор Університету «Medipol», (м. Стамбул, Туреччина) (за згодою)
Ковальчук С. В. віце-президент Української асоціації маркетингу, професор кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова, д. е. н., професор (за згодою)
Косар Н.С. — доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», к. е. н., доцент
Кочарян І.С. — ректор Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, д. е. н., професор (за згодою)
Кочкіна Н. — дослідник Проекту кафедри економічних та бізнес-наук Університету Кальярі (Італія), науковий керівник Проекту глобальної співпраці X-Culture (США), експерт з акредитації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (Україна), доктор філософії з економіки та менеджменту (за згодою)
Кузьмак О.І. — професор кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету (за згодою)
Кузьор А. — професор кафедра прикладних соціальних наук факультету організації та менеджменту Сілезького технологічного університету (м. Глівіце, Польща), д. е. н., професор (за згодою)
Лилик І.В. — генеральний директор Української асоціації маркетингу, к. е. н., доцент (м. Київ, Україна) (за згодою)
Ліповські М. — декан економічного факультету Університету Марії Кюрі-Склодовської, Республіка Польща, доктор габ., професор (за згодою)
Магефа А. — професор Західно-Саксонська Вища фахова школа, ФРН, доктор наук, професор (за згодою)
Малага З. — професор Інституту Організації і Управління Вроцлавської Політехніки (м. Вроцлав, Польща), доктор габ., професор, інженер (за згодою)
Мальчик М. В. — завідувач кафедри маркетингу НУВГП, д. е. н., професор (за згодою)
Мних О.Б. — професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», д. е. н., професор
Окландер М.А. — завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, д. е. н., професор (за згодою);
Петецькі І. — президент, власник «Група Петецькі», д. е. н. (м. Лодзь, Польща) (за згодою)
Посилкіна О.В. — завідувач кафедри економіки підприємства Національного фармацевтичного університету, д. е. н., професор (за згодою)
Похопень Й. — декан Академії прикладних наук в Бєльську-Бялій, доктор наук (м. Бєльсько-Бяла, Польща) (за згодою)
Прокопенко О.В. — професор Талліннського технологічного університету (м. Таллінн, Естонія), д. е. н., професор (за згодою)
Решетнікова І.Л. — професор кафедри маркетингу Економічного університету (м. Краків, Польща), д. е. н., професор (за згодою)
Ромат Є.В. — професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету ім. Т. Шевченка, д. наук держ. управління, професор (за згодою)
Савіна Н.Б. — проректор Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне), д. е. н., професор (за згодою)
Солнцев С. О. — завідувач кафедри промислового маркетингу НТУ КПІ, д. ф.-м.н., професор, м. Київ (за згодою)
Сохацька О.М. -завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Тернопільського національного економічного університету, (м. Тернопіль), д. е. н., професор, дійсний член Академії економічних наук України (за згодою)
Старостіна А.О. — професор кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, д. е. н., професор (за згодою)
Федорченко А.В. — завідувач кафедри маркетингу ім. А. Ф. Павленка Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, доктор економічних наук, професор (за згодою)
Хованєц Х. — ад’юнкт Академії Технічно-гуманітарної (м. Бєльсько-Бяла, Польща), доктор наук, доцент (за згодою)
Храпкіна В. В. — професор кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська академія», д. е. н., професор (за згодою)
Чубала А. — професор кафедри менеджменту Вищої школи бізнесу (м. Домброва Гурніча, Польща), доктор габ., професор (за згодою)
Чухрай Н.І. — професор Національного університету «Львівська політехніка», д. е. н., професор
Шафалюк О.К. — декан факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, д. е. н., професор (за згодою)
Шохійон Н.Н. — ректор Технологічного університету Таджикистану (м. Душанбе, Республіка Таджикистан), к. т. н., д. пед. н., професор (за згодою)
Якимишин Л.Я. — професор кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, д. е. н., доцент (за згодою)