stochastic game

Ігрова координація та самоорганізація стратегій у мультиагентній моделі «хижак-жертва»

Досліджується проблема координації та самоорганізації стратегій мультиагентних систем на основі моделі стохастичної гри виду «хижак – жертва» з локальними зв’язками між агентами. Розроблено ігровий рекурентний метод та алгоритм координації стратегій агентів під час мінімізації функцій середніх програшів. Виконано комп’ютерне моделювання стохастичної гри «хижак – жертва». Досліджено вплив параметрів моделі на збіжність ігрового методу.

Мультиагентна ігрова модель прийняття рішень з корельованими стратегіями

Досліджено проблему кооперативного прийняття рішень у мультиагентних системах на основі моделі стохастичної гри з корельованими стратегіями. Сформульовано ігрову задачу, розроблено метод та алгоритм для її розв’язування. Наведено та проаналізовано результати комп’ютерного моделювання стохастичної гри з корельованими стратегіями.

Самоорганізація стратегій стохастичної гри на прикладі побудови латинських квадратів

Досліджується проблема ігрової самоорганізації розподіленої системи на прикладі розв’язування задачі побудови латинських квадратів. Суть самоорганізації полягає у перетворенні локально скоординованих стратегій гравців у глобальну координацію розв’язків стохастичної гри. Сформульовано ігрову задачу, розроблено метод та алгоритм її розв’язування, виконано комп’ютерне моделювання стохастичної гри для побудови ортогональних та звичайних латинських квадратів. Отримано та проана- лізовано характеристики самоорганізації стохастичної гри.

Ігрова координація стратегій мультиагентних систем

Досліджується проблема координації стратегій мультиагентних систем на основі моделі стохастичної гри з локальними зв’язками. Розроблено ігровий рекурентний метод та алгоритм формування узгоджених стратегій агентів в процесі мінімізації функцій середніх програшів. Виконано комп’ютерне моделювання стохастичної гри для побудови карти скоординованих стратегій. Досліджено вплив параметрів моделі на збіжність ігрового методу.

Self-organizing Strategies in Game of Agent Movement

In this paper, a stochastic game model of self-organization of strategies of stochastic game of mobile agents in the form of cyclic behavioral patterns, which consist of coordinated strategies for moving agents in a limited discrete space, is developed. The behavioral pattern of a multi-agent system is a visualized form of orderly movement of agents that arises from their initial chaotic movement during the learning of a stochastic game.

Patterns of self-organizing strategies in the game of mobile agents

In this research the actual problem of self-organizing of strategies of stochastic game of multiagent systems is considered. Self-organizing display are formations of the co-ordinated behavioural patterns of group of the mobile agents endowed with the ability to move within a limited discrete space.

Game method of ontology clustering

In this paper the important problem of ontology clustering is considered with the purpose of optimization of intelligent data processing in conditions of uncertainty caused by inaccuracy or incompleteness of data in the subject area. The clustering of ontologies is the process of automatic splitting of a set of ontologies into groups (clusters) based on their similarity degree.

Gamemethod of Coalitions Formation Inmulti-agent Systems

The stochastic game method of coalitions formation in multiagent systems is offered. Adaptive algorithm for stochastic game solving are developed. Computer modelling of stochastic game is executed. The parameter influences on convergence of stochastic game method for coalitions formation are studied. The analysis of received results is realized.

Game model of decision-making in hierarchical systems

Game model of decision-making in hierarchical systems functioning in the conditions of aprioristic uncertainty it is constructed. The adaptive recurrent method and algorithm of stochastic game solving are developed. Computer modelling of stochastic game of decision-making in hierarchical system with structure of a binary tree is executed. Influence of parameters on convergence of a game method is investigated.