Запропоновано алгоритм розбиття тріангуляції для її паралельної обробки та на його основі розроблено базову структуру спеціалізованих пристроїв зменшення обсягів даних тріангуляційного опису тривимірних об’єктів.
1. Bernardini, F., Martin, I., Mittleman, J., Rushmeier, H., and Taubin, G. Building a digital model of Michelangelo's Florentine Pieta // IEEE Computer Graphics and Applications. – 2000. –Vol. 22(1). – P. 59–67. 2.Levoy M., Pulli K., Curless B., Rusinkiewicz S., Koller D., Pereira L., Ginzton M., Anderson S., Davis J., Ginsberg J., Shade J., and Fulk D. The Digital Michelangelo Project // In SIGGRAPH Proceedings. – 2000. – P. 131–144. 3.M. Isenburg, P. Lindstrom, S. Gumhold, and J. Snoeyinklarge. Mesh Simplification Using Processing Sequences // Proceedings of IEEE Visualization. – 2003. – Seattle, Washington. – P. 19–24. 4. Silva C., Chiang, Y., El-Sana, J., and Lindstrom, P. Out-of-core algorithms for scientific visualization and computer graphics // In visualization’02 course notes. 5. Pavel Borodin, Michael Guthe, Reinhard Klein. Out-of-Core Simplification with Guaranteed Error Tolerance // VMV. – 2003. Munich, Germany. 6. Dirk Bartz Large Model Visualization: Techniques and Applications // Journal of WSCG. – 2003. – Vol.11, No.1. – Plzen, Czech Republic. 7. Joanna Leng. The ІЕЕЕ Viz 2001 Conference. Trip Report. San Diego, California, USA, 2001. 8. Tulika Mitra, Tzi-cker Chiueh. An FPGA Implementation of Triangle Mesh Decompression, New York, 2004. 9. C. Charles Law, William J. Schroeder, Kenneth M. Martin, Joshua. Temkin. A Multi-Threaded Streaming Pipeline Architecture for Large Structured Data Sets. 10. Акимишин О.І. Виділення незалежних елементів опрацювання тріангуляційних сіток в тривимірному просторі // Мат. ІІІ Міжнар. наук.-техн. конф. "Сучасні проблеми радіоелектроніки, телекомунікацій та приладобудування" СПРТП-2007. – Вінниця, 2007. – C. 117–118.