Ідентифікація та виконання голосових команд персональними мобільними помічниками із використанням продукційної моделі представлення знань

Authors: 

Шевчук Р. П.

Тернопільський національний економічний університет, кафедра комп’ютерних наук

Побудовано продукційну модель для ідентифікації голосових команд користувачів персональних мобільних пристроїв до операторів стільникового зв’язку України. Запро- поновану модель покладено в основу мобільного помічника для абонентів операторів стільникового зв’язку України, реалізованого на основі ОС Android. Проведено порів- няльний аналіз часових характеристик голосового та стандартного методу введення команд користувачами мобільних пристроїв, що дало змогу встановити підвищення швидкодії виконання команд до 3,6 раза під час використання запропонованого рішення.

1. Speereo Voice Translator, retrieved from http://www.speereovt.com. 2. Abi Sehmi. “Intelligent Personal Assistant: Siri vs Google”, retrieved from http:// blog.limetreeonline.com, July 2013. 3. Josh Garnier. “Siri Personal Assistant: A Voice App That Lets You Speak to OpenTable”, retrieved from http://blog.opentable.com, Februry 2010. 4. Banks Courtney. "A Safer Way to Text on the Road". The Wall Street Journal, January 2010. 5. Howitt Chuck. "Waterloo startup Maluuba earns funding for voiceactivated software", retrieved from http://www.therecord.com, October 2012. 6. Eliane Fiolet. Sherpa “Personal Assistant App for Android”, retrived from http://www. ubergizmo.com/, May 2013. 7. Over onehalf of Apple iPhone 4S users satisfied with Siri and 37% want Siri-style voice command for TV. Retrived from http://www. parksassociates.com, May 2012. 8. http://www.kyivstar.ua/ 9. Brownston, L., Farrell R., Kant E. “Programming Expert Systems in OPS5 Reading”, Massachusetts: Addison-Wesley, 1985. 10. "Unstructured Supplementary Services Data (USSD)". retrived from www.telecomspace.com, August, 2010. 11. Schrepp, M., Fischer, P. "GOMS models to evaluate the efficiency of keyboard navigation in web units". Eminds-International Journal of Human Computer Interaction, Vol. I, No. 2, 33-46. – 2010.