Математичне моделюван-ня динаміки характерис-тик якості веб-сайту

1
Тернопільський національний економічний університет
2
Західноукраїнський національний університет
3
Тернопільський національний економічний університет

У статті аналізується множина динамічних моделей прогнозуваня відвідуваності Веб-сайтів. Ідентифікація цих моделей здійснювалася на підставі чисельних експериментів. Це дозволило структурувати адекватні  моделі для прогнозування загальної та результуючої відвідуваності грунтуючись на аналізі характеристик бізнес-процесів об'єкта, який цей Веб-сайт представляє.

  1. N. Pasichnyk and M. Dyvak, “Method and algorithm for building structure of a web-site content, based on ontological approach,” Wisnyk Donetskogo NTU, seria “Informatyka, kibernetyka ta kompjuterni nauky”, vol. 15, pp. 184–189, 2012. (Ukrainian).
  2. N. Pasichnyk, V. Spilchuk, R. Shevchuk, and I. Spivak, “Formalized analysis of the web-site structure,” in Proc. International Conference on Modern Problems of Radio Engineering Telecommunications and Computer Science (TCSET), p. 391, Lviv-Slavskо, Ukraine, 2012.
  3. N. Pasichnyk, “Method forming an ontological content, based on analysis of information at specialized web-sites”. Wisnyk HNU: Inzenerija, vol. 5, pp. 241–244, 2012. (Ukrainian).
  4. N. Pasichnyk, A. Melnyk, and N. Dobrovolska, “Management the website attendance based on the projected traffic,” in Proc. International conference “The Experience of Designing and Application of CAD Systems in Microelectronics (CADSM)”, p. 277, Polyana-Svalyava, Ukraine, 2013. (Ukrainian)
  5. P. J. Meyers, “25-point Website Usability Check­list,” http://www.usereffect.com/topic/25-point-website-usability-checklist
  6. A. Wostrow, “Why do thematic-oriented sites are gainful,” http:// www. seoded. ru /webmaster /sozdanie - saita/ tematicheskie -sajty. html (Russian)
  7. S. Frank, “Elements of a successful, profitable website,” http:// entrepreneurs. about. com/ cs/ marketing / a / uc072403 .htm
  8. T.Michael, “Niche sites make money,” http:// www. nichefinding. com/ niche-sites-make-money
  9. A. Gorbunov, “Markov models for website traffic”. In IMAT-2007, p 65-73, Sverdlovsk, Russia: Ural University, 2007.
  10. F. Khalil, “Combining. web data mining techniques for web page access prediction,” http:/ eprints. usq. edu. au/ 4341/, p.197, Quinsland, 2008.
  11. H. Madala and A. Ivakhnenko, Inductive learning algorithms for complex system modelling. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, 1994.