асинхронний двигун

A mathematical model of a frequency-controlled induction electric drive on the basis of the method of average voltages in integration step

Frequency-controlled electric drives are used in various industrial sectors due to the simplicity and reliability of the electric machine design, as well as the ability to provide the required control characteristics. This paper presents a mathematical model of a frequency-controlled electric drive with voltage source inverter developed by the Average Voltage in the Integration Step (AVIS) method and confirms its adequacy.

Порівняльний аналіз систем тиристорний перетворювач напруги — асинхронний двигун із послідовним та паралельним коригуванням

Здійснено порівняльний аналіз впливу координатних та параметричних збурень на динамічні характеристики систем підпорядкованого (послідовне коригування) та модального (паралельне коригування) регулювання стосовно електроприводу тиристорний перетворювач напруги — асинхронний двигун. Для цього забезпечено однаковість умов їх функціонування. Це насамперед синтез обох систем відповідно до однакових стандартних (біноміальних) форм, а також дія однакових параметричних та координатних збурень на системи.

Використання перетворювача частоти ALTIVAR 320 як засобу автоматизації технологічної установки

Показано можливість та ефективність застосування перетворювача частоти ATV320 як засобу автоматизації за використання інтегрованого у нього логічного контролера ATV Logic. Наведено приклад практичної реалізації алгоритму керування електроприводом дробарки.

Вплив ступеня шунтування магнітного потоку на характеристики асинхронного двигуна з екранованими полюсами

Розглядається вплив ступеня шунтування магнітного потоку на статичні характеристики асинхронного двигуна з екранованими полюсами. Використано математичну модель двигуна, в якій магнітопровід зображено розгалуженою заступною схемою. Статичні характеристики розраховано диференційним гармонічним методом.

Непряме визначення енергетичних показників і потужності на валу асинхронного двигуна

Представлено метод непрямого визначення енергетичних показників та потужності на валу асинхронного двигуна (АД). Показано, що застосування даного методу дозволяє оцінити енергетичну ефективність роботи АД без вилучення його із технологічного процесу при мінімальній можливій інформації про параметри електроприводу (ЕП) і в умовах практичної неможливості використання силового обладнання для створення спеціальних режимів роботи і тестових впливів.

Вплив параметрів агрегатів асинхронний двигун – відцентрова помпа з послідовним сполученням гідротрактів на їхні режими

За допомогою створеної автором математичної моделі електропостачальної системи помпової станції в усталених режимах досліджено вплив параметрів агрегатів асинхронний двигун – відцентрова помпа з послідовним сполученням гідротрактів помп на їхні усталені режими. Наведено порівняння роботи низки пар агрегатів із різними номінальними параметрами помп. Виявлено, що розбіжність  номінальних витрат робочої рідини відцентрових помп призводить до того, що ефективно працює лише той агрегат, номінальна витрата робочої рідини якого є меншою.