багатоагентні системи

Аналіз та адаптивна корекція траєкторій навчання за допомогою агентів

У цій статті пропонується нова архітектура багатоагентної системи та її формальна специфікація для аналізу та адаптивної корекції навчальних траєкторій студентів за допомогою програмних агентів у цифрових навчальних середовищах. Запропонований підхід інтегрує інструменти штучного інтелекту, часову логіку та багатоагентну системну архітектуру для забезпечення персоналізованої адаптації освітнього контенту.

Ігрова модель самоорганізації мультиагентних систем

Розроблено ігрову модель самоорганізації мультиагентних систем в умовах невизначеності. Наведено формулювання стохастичної ігрової задачі, визначено критерії самоорганізації стратегій гравців, розроблено рекурентний метод, алгоритм та програмні засоби, що навчають мультиагентну систему імітувати синхронізоване ритмічне світіння колонії комах-світлячків.