бізнес-стратегія

Стратегічні аспекти цифрової трансформації бізнесу

Сформульовано сутність поняття «цифрова трансформація бізнесу».. Обґрунтовано основні стратегічні аспекти цифровізації в сучасних умовах функціонування міжнародних компаній. За результатами дослідження виявлено виклики цифрової трансформації, проаналізовано різні типи цифрових бізнес-моделей. Сформульовано причини, що посилюють проблеми у сфері цифрової трансформації бізнесу. Рекомендовано етапи процесу цифрової трансформації бізнесу на основі управління змінами. Ідентифіковано відмінності між цифровим маркетингом і цифровим брендингом.

Масштабування бізнесу: міжнародні стратегії експансії

У статті сформульовано сутність поняття «масштабування бізнесу», визначено відмінності від поняття «зростання бізнесу». Обґрунтовано основні можливості побудови системного бізнесу, що ефективно працює і генерує прибуток в умовах глобального ринку. Окреслено передумови підготовки бізнесу до масштабування, базові підходи до масштабування та стратегії міжнародної експансії. За результатами дослідження виявлено основні ризики, зумовлені масштабуванням бізнесу, та запропоновано заходи щодо їх пом’якшення.