готель

Сутність поняття «туризм», «турист» та «туристичний кластер»

Стаття присвячена дослідженню понять «турист», «туризм», «туристична послуга», «туристичний продукт» та «туристичний кластер». Здійснено аналіз законодавства України, що регулює туристичні відносини, зокрема щодо визначень сутності понять «туризм», «турист», «туристичний продукт» та порівняння їх з трактуванням і розумінням в економічній думці та статистиці. З’ясовано основні ознаки туриста, а саме: фізична особа; час подорожі – від 24 годин до 1 року; мета подорожі не пов’язана з отриманням доходів.

ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ВИРІШЕНЬ ГОТЕЛІВ МАРОККО

У статті проаналізовано принципи розміщення будівлі готелю на території ділянки, основних і допоміжних блоків; визначення основних функціональних зон, репрезентативної зони, зон автостоянок, спортивних зон, відпочинку і рекреацій; вирішення пішохідно-транспортних комунікацій на території ділянки: в’їзду – виїзду спеціального транспорту, автостоянки наземного і підземного паркінгу, схем пішохідних комунікацій; озеленення зовнішніх і внутрішніх просторів: спеціальних насаджень, газонів, квітників, альпінаріїв, влаштування шумозахисних і зон візуального споглядання.

ЦІННІСТЬ КЛІЄНТА ПРИ ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.