intuition

ФЕНОМЕНОЛОГІЧНЕ СПРИЙНЯТТЯ ПАМ`ЯТОК АРХІТЕКТУРИ СТУДЕНТАМИ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ГРАФІЧНОЇ ПРАКТИКИ-ПЛЕНЕРУ ДО “РОКУ ІВАНА ЛЕВИНСЬКОГО”)

Художня освіта покликана надати студентам наукові знання та практичні вміння, що в поєднанні з креативними здібностями дасть змогу отримати добре підготованого спеціаліста. Окрім суто раціональної складової (опановування знань методом вивчення дисциплін) є ще й інший підхід – ірраціональний (феноменологічний), що базується на розумінні оточення використовуючи інтуїцію та емоції. 

ІНТУЇТИВНЕ І РАЦІОНАЛЬНЕ В ТВОРЧОСТІ ХУДОЖНИКА

В статті розглядається досвід осмислення єдності інтуїтивного і наукового підходу в творчості художника. Вирішення цієї проблеми пов’язане з фундаментальними питаннями методології процесу виконання твору мистецтва. Єдність інтуїтивного і раціонального є запорукою його гармонійності. Такий дуалістичний досвід виконання мистецького твору розширює творчий діапазон художника, доповнює його новими духовними та науковими формами. Такий підхід виводить творчість митця за межі традиційних методів і дозволяє залучити нові прийоми до процедури аналізу та виконання твору.

The legal nature of truth

The article examines the truth with philosophical and legal perspective. In epistemology truth right primarily understood as a process of knowledge of the truth, each of the stages of which can give only relative truth. Fixing some point in the cognitive process as absolutely true suspends the process and turns the truth into a lie because of a mismatch the new conditions and circumstances. It is ignored on this epistemological circumstances built absolutisation positivists significance norms of the law.

Philosophical and legal understanding of the category of intuition by the philosophers of XVII century

The paper investigates the category of “intuition”, its historical and philosophical traditions, comparative legal analysis of the understanding of the concept of different philosophers of the XVII century, etc.