k-means

Інформаційна технологія для аналізу пунктів продажу мобільного оператора на основі методів кластеризації

Представлено дослідження, спрямоване на розробку та впровадження інформаційної технології моніторингу та аналізу сегментів пунктів продажу мобільного оператора з використанням методів кластеризації. Дослідження вирішує актуальну проблему в сфері маркетингу та бізнес-оптимізації, а саме: покращення стратегій мережі пунктів продажу мобільного зв'язку.

Програмна реалізація інтелектуальної системи для вирішення проблеми «холодного старту»

За результатами дослідження описано та змодельовано один із підходів до побудови інте- лектуальної інформаційної системи для рекомендування товарів користувачам із вирішенням проблеми «холодного старту». В ході дослідження враховано переваги та недоліки методів, а також їхню сумісність під час їх комбінування, що є важливим фактором для забезпечення швидкодії системи та ефективності роботи алгоритму. Під час побудови інтелектуальної інформаційної системи здійснено реалізацію гібридного методу, а також тестування ефективності його роботи порівняно із класичним алгоритмом k-means.