міжнародний маркетинг

Адаптація моделі міжнародного маркетингу для виходу на словацький ринок

Досліджено проблеми вибору ефективної моделі міжнародного маркетингу для ТОВ «Тайл» на ринку Словаччини. Виявлено відсутність системи чітких критеріїв для обґрунтованого вибору каналів виходу на зовнішні ринки та необхідність адаптації маркетингових інструментів з урахуванням культурних, мовник і поведінкових особливостей словацьких споживачів. Запропоновано комплексний підхід із впровадженням оцінювальних критеріїв, локалізації контенту та адаптації маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства.

Marketing communication strategies of polish enterprises in eu markets (chosen aspects)

Development of business operations in international markets cannot happen without marketing communications as prerequisite for acquiring and maintaining successful business relationships. Polish enterprises focus on communication with institutional stakeholders. While relatively narrow in their tool choice, those processes take advantage of new media, adapt well to local conditions and stages in relationships with partners, and produce satisfactory level of effectiveness.