Досліджено проблеми вибору ефективної моделі міжнародного маркетингу для ТОВ «Тайл» на ринку Словаччини. Виявлено відсутність системи чітких критеріїв для обґрунтованого вибору каналів виходу на зовнішні ринки та необхідність адаптації маркетингових інструментів з урахуванням культурних, мовник і поведінкових особливостей словацьких споживачів. Запропоновано комплексний підхід із впровадженням оцінювальних критеріїв, локалізації контенту та адаптації маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства.
- Косенко О. П., Бур'ян О. О. Маркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 7. С. 53–56. https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3412/3448.
- Євтушок О. В., Бахчиванжи Л. А., Донець Л. Я. Інтеграція маркетингових стратегій та бізнес- аналітики у забезпеченні виходу на міжнародні ринки: комунікаційний аспект. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 66. С. 514–519. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4607/4550.
- Воронко О. С. Стратегічні орієнтири просування продукції на міжнародних ринках. Академічні візії. 2023. № 3. С. 45–52. https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/716/661
- Шуміло О. С., Заіка О. В., Гарбузов О. С. Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки// Бізнес Інформ. – 2022. – № 12. – С. 45–50. 10.32983/2222-4459-2022-12-45-50.
- Савченко М.В., Артимович А.Д., Огренчук А.В. Міжнародні маркетингові стратегії виходу підприємств на зовнішній ринок. Збірник наукових праць “Вчені записки”. 2023. № 32(3). С. 172-184. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.32.23.03.15.108.114
- He M. The Impact of Social Media Marketing on Brand Development: Strategies, Challenges, and Opportunities. Finance & Economics. 2025. https://www.deanfrancispress.com/index.php/fe/article/view/2947/FE005252.pdf.
- Puspita V. Strategies of Local Fashion Brand to Build Prestige and Pride Through International Campaigns, Supporting SDG 8 with Innovation and Entrepreneurship. Journal of Lifestyle and SDGs Review. – 2025. – Т. 5, № 1. https://sdgsreview.org/LifestyleJournal/article/view/3447/2306.
- Корсунова К. Особливості міжнародного маркетингу в умовах цифрової економіки: індекс цифрового розвитку. 2025. № 196. С. 249–257. https://doi.org/10.30838/ep.196.249-257.
- Guo S. Enhancing Intelligent Marketing Systems: A Multi-layer Hypernetwork Approach Integrating Evidence Theory for Influential Node Identification. Kybernetes. 2025. https://doi.org/10.1108/k-11-2024-3110.
- Sabur M. The Role of Cultural Marketing in Promoting Local Products to International Markets: A Case Study in Indonesia. International Journal of Social and Human. 2025. https://dejournals.org/index.php/ijsh/article/view/71/62.
- Шуміло О. С., Заіка О. В., Гарбузов О. С. Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. Бізнес Інформ. 2022. № 12. С. 45–50. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-12-45-50.
- Lingappan D. International Marketing HandBook. – 2018. https://consensus.app/papers/international- marketing-handbook-lingappan/8614b2d5029a517599ca3be946b6256c/?utm_source=chatgpt.
- Rosenbloom B. Motivating your international channel partners. Business Horizons. – 1990. – Т. 33. – С. 53–57. https://doi.org/10.1016/0007-6813(90)90010-9.
- Moon B., Oh H.-M. Country of Origin Effects in International Marketing Channels. International Marketing Review. 2017. Т. 34. С. 224–238. https://doi.org/10.1108/IMR-03-2015-0073.
- Машошина Н., Пуріхов В., Швагірєва В. Роль міжнародних маркетингових досліджень сьогодні. Економіка, фінанси, право. 2020. № 12(2). – С. 15-17. https://doi.org/10.37634/EFP.2020.12(2).3.
- Кропива В., Коптєва Г. Міжнародна маркетингова стратегія компанії в умовах глобалізації. Вісник НТУ “ХПІ” (економічні науки). 2023. № 5. http://es.khpi.edu.ua/article/view/292110/285274
- Мірошник М., Кіченко О., Скляр Д. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи. Вісник НТУ “ХПІ” (економічні науки). 2022. № 1. http://es.khpi. edu.ua/article/view/262318/258799.
- Tanasiichuk A., Dybchuk L., Shevchuk A. та ін. International Marketing Diversification: A Path to Sustainable Enterprise Developmentю European Journal of Sustainable Development. 2025. Т. 14, № 1. С. 266. https://ecsdev.org/ojs/index.php/ejsd/article/view/1654/1613.
- Рожко В., Хараєв Е. Просування продукції в умовах зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Social Economics. 2024. № 67. https://periodicals.karazin.ua/soceconom/article/view/24115/21965.
- Bennett R. International Marketing: Strategy Planning, Market Entry & Implementation. – 2012. https://consensus.app/papers/international-marketing-strategy-planning-m... bennett/e1a6ea1db81d566fa0c9bd56788aae09.
- YouControl: сервіс аналітики компаній України. https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/ 36621796
- OpenDataBot: офіційний сайт для перевірки компаній в Україні. https://opendatabot.ua/c/36621796
- ТОВ “Тайл”. Інформація про компанію. https://tile.ua
- Інструменти автоматизації та оптимізації для електронної комерції, 2025 https://www.mergado.com