онлайн-маркетинг

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТА ТРЕНДІВ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ

Розглянуто сучасний стан та специфіку цифрового маркетингу в діяльності підприємств B2B та B2C. Особливу увагу приділено аналізу значення соціальних мереж як ключового інструмента маркетингових комунікацій. Виокремлено особливості застосування Facebook, LinkedIn та Instagram для зміцнення бренду та розширення клієнтської бази. Проведено SWOT-аналіз для визначення перспектив розвитку онлайн-маркетингу. Крім того, автор окреслює основні тренди у сфері соціальних мереж, які матимуть найбільший вплив на роботу маркетологів у 2026–2027 роках у контексті розвитку цифрових технологій.

Інформаційна система моніторингу відгуків у соціальних мережах для формування рекомендацій придбання товарів

У роботі описано інформаційну систему моніторингу та аналізу відгуків у соціальних мережах для формування рекомендацій щодо придбання товарів. Ця система призначена для пришвидшення та полегшення клієнтам пошуку необхідної продукції на ресурсах електронної комерції. Вдалий вибір якісного товару за бажаними критеріями вкрай важливий, оскільки це зменшує час пошуку та економить гроші клієнтів. Аналізуючи коментарі у мережі, інформаційна система рекомендує продукт, на який переважають позитивні відгуки.

Social media in the marketing activity of polish higher education institutions – the results of the research

The article focuses on the effects of the implementation of the Law on Higher Education of Sept. 1990, such as the creation of a free market of educational services in the field of higher education, including the product, the demand and the student as the client. It also hints at the need for higher education institutions to carry out marketing activity, with special emphasis on the activity online due to the common digitalisation of marketing, as well as the specific target group, the so-called generation Z, which stays online all the time.