Розглянуто сучасний стан та специфіку цифрового маркетингу в діяльності підприємств B2B та B2C. Особливу увагу приділено аналізу значення соціальних мереж як ключового інструмента маркетингових комунікацій. Виокремлено особливості застосування Facebook, LinkedIn та Instagram для зміцнення бренду та розширення клієнтської бази. Проведено SWOT-аналіз для визначення перспектив розвитку онлайн-маркетингу. Крім того, автор окреслює основні тренди у сфері соціальних мереж, які матимуть найбільший вплив на роботу маркетологів у 2026–2027 роках у контексті розвитку цифрових технологій.
1. Digital 2024: 5 billion social media users. We are social. URL: https://wearesocial.com/uk/blog/2024/01/digital-2024-5-billion-social-me... (Accessed 01.09.2025).
2. Kotler P., Keller K. Marketing Management. Pearson Education Limited, Harlow. 2021. URL:https://t1p.de/mxrbc.
3. Chaffey D. 10 Actionable Digital Marketing Trends for 2025. URL: https://www.smartinsights.com (Accessed 01.09.2025).
4. Bala D. M., Verma M. D. A Critical Review of Digital Marketing. International Journal of Management, IT & Engineering. 2018. 1–19 (Accessed 01.09.2025).
5. Шпак Н .О., Грабович І. В., Срока В. В. Цифровий та Інтернет-маркетинг: співвідношення понять. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. 2022. 1(9). 143–156.
6. Уголькова О. Цифровий маркетинг та соціальні мережі Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2021. Вип. 3. № 1. C. 146–152.
7. Боліла С. Роль інформаційних технологій та цифрових інструментів в умовах викликів війни та післявоєнного відновлення економіки України. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2023. 16. 265–275.
8. Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : підруч. для студентів екон. спеціальн. / Є. В. Крикавський, Н. Чухрай ; Національний університет “Львівська політехніка”. 2-ге вид. Львів : Львівська політехніка, 2004. 471 с.
9. Зозульов О. В., Царьова Т. О. Система маркетингових моделей товару. Маркетинг і цифрові технології. 2021. № 3. 6–17.
10. Горбаль Н. І., Сліпачик С. В. Діджитал-маркетинг: особливості та перспективи застосування в Україні в умовах повномасштабної війни. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку”. 2024. № 2 (12). 26–38.
11. Content marketing trend study 2025. URL:https://spaces.statista.com/4a959b6059b1469cac07af91b9f00b10.pdf?lid=xcy... (Accessed 01.09.2025).
12. Database Statista. Retrieved from: https://www.statista.com/ (Accessed 01.09.2025).
13. Marrs М. 7 Ways to Use Facebook for Marketing. 2020. URL: https://www.wordstream.com/blog/ws/2013/04/15/facebook-marketing (Accessed 01.09.2025).
14. Витвицька О. М., Суворова С. Г., Корюгін А. В. Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни. Економіка та суспільство. 2022. 40. 90–97.
15. Вдовічена О. Г., Дюгованець О. М., Чернова І. В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Економічна наука. 2022. 2. 81–87.
16. Рябов І. Б., Шевкопляс І. М. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Ефективна економіка. 2020. 12. 92–99.
17. Бондаренко В., Омельяненко О. Цифровий маркетинг сьогодення: переваги та недоліки. Економіка та суспільство. 2024. (67). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-3 (Accessed 01.09.2025).
18. Zouaoui R., Hamdi R. The Impact of Online Advertising on Store Visiting: Saudi Arabia. Marketing and Management of Innovations. 2024. 15(1). 56–66. URL: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-05.
19. Bostrom N., Yudkowsky E. The Ethics of Artificial Intelligence. In The Cambridge Handbook of Artificial Intelligence, 2014. Pp. 316–334.
20. Oklander M., Yashkina O., Zlatova I., Cicekli I., Letunovska N. Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations. 2024. 15(1). 15–28. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-02 (Accessed 01.09.2025).