таргет

Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації

Досліджено основні інструменти інтернет-маркетингу публічного управління при наданні послуг населенню. Визначено сутність та особливості контекстної та таргетованої реклами, наведено основні відмінності та спільні риси, особливості просування та види. Проаналізовано афілійований маркетинг, його актуальність та запропоновано основні компоненти. Розкрито сутність і взаємозв’язок контент-маркетингу та соціального медіамаркетингу, обґрунтовано актуальність і пріоритетність використання. Обґрунтовано використання еmail-маркетингу та ремаркетингу.

Проблема оптимальності в теорії та практиці прийняття рішень

Розглянуто системні аспекти проблеми оптимальності в контексті структури процесу прийняття рішень (ПР), пов’язання її з моделями та задачами ПР, теоретичні та практичні особливості оптимальних рішень. Проаналізовано ентропійні характеристики та їхній вплив на рівень оптимальності практичних рішень. Порівняно характеристики методів ПР з погляду пошуку оптимальних рішень, обґрунтовано використання методу розгалужень та границь як одного з найгнучкіших для отримання рішень за різних умов.

Self-realization as a social personality development

The article deals with the concept of “self-identity” in the context of the formation of personality, capable of Social Development. Analyzes the qualities that contribute to fulfillment in life and professional activities, including issues related to the disclosed features of social identity. The basic approaches to studying the phenomenon of self-made and their main characteristics.