тестові завдання

Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей

Проінформовано про особливості застосування сучасних математичних моделей тестів Мастерса та Андерсена до аналізу якості тестових завдань комплекту дистанційної освіти «Вища математика», розробленого в НТУУ «КПІ». Наведено методики оцінювання латентних параметрів за відповідними моделями.

The present paper informs about features of application Masters and Andersen models to the Item Analysis for outlined web-based courses «Higher mathematics» made in NTUU «KPI». Methodics of estimating latent parameters are given.

Оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю під час комп’ютерного тестування

Розглянуто питання перевірки ІКТ-компетентності претендентів під час вступу до магістратури (аспірантури). Як тестові завдання під час комп’ютерного тестування запропоновано використовувати завдання з розгорнутою відповіддю. Оцінювання виконання таких завдань грунтується на експертному оцінюванні за обраними критеріями з використанням правил та процедур нечіткої логіки. Запропоновано методику складання продукційних правил нечіткого виводу. Розроблено інструментальні засоби експертного оцінювання та порівняно результати їх роботи з наявними системами нечіткого виведення.

Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів

Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій. 

Єдиний тестовий сервер вищого навчального закладу як основа якісного проведення тестувань

Запропоновано створення єдиного тестового серверу ВНЗ на основі інструментальних засобів комп’ютерної системи тестування знань OpenTEST2. Обґрунтовано необхідність створення єдиного тестового серверу ВНЗ, розглянуто питання підготовки тестових завдань, проведення тестувань і оцінювання їх результатів та аналізу якості тестових завдань.