Оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю під час комп’ютерного тестування

Authors: 

Шкіль О.С., Кучеренко Д.Ю.

Харківський національний університет радіоелектроніки

Розглянуто питання перевірки ІКТ-компетентності претендентів під час вступу до магістратури (аспірантури). Як тестові завдання під час комп’ютерного тестування запропоновано використовувати завдання з розгорнутою відповіддю. Оцінювання виконання таких завдань грунтується на експертному оцінюванні за обраними критеріями з використанням правил та процедур нечіткої логіки. Запропоновано методику складання продукційних правил нечіткого виводу. Розроблено інструментальні засоби експертного оцінювання та порівняно результати їх роботи з наявними системами нечіткого виведення.

  1. Шкіль О.С. Єдиний тестовий сервер вищого навчального закладу як основа якісного проведення тестувань / О.С. Шкіль // Інформатизація вищого навчального закладу. Вісник Нац. ун- ту «Львівська політехніка» — 2011. — № 703. — С. 54–59.
  2. Кривуля Г.Ф. Нечеткая логика в экспертной оценке ИКТ-компетентностей / Г.Ф. Кривуля, А.С. Шкиль, Д.Е. Кучеренко, Е.В. Гар- куша // Вестник ХНТУ. — 2011. — № 2 (41). — С. 13–22.
  3. Кривуля Г.Ф. Процедуры диагностирования компетентностей пользователей компьютерных систем / Г.Ф. Кривуля, А.С. Шкиль, Д.Е. Куче- ренко, Е.В. Гаркуша // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. — 2011. — № 1. — С. 68–75.