Розглянуто п'ять груп програмного забезпечення, яке можна використовувати для створення тривимірних реалістичних картографічних моделей. У межах кожної групи коротко описані доступні в Україні реалізації. Для забезпечення швидкості роботи моделей рекомендується використовувати програми, створені для розробки комп'ютерних ігор.
1. Адамс Д. DirectX: продвинутая анимация. Комплект: Пер. с англ. – М.: Кудиц-пресс, 2004. – 22 с.
2. Китченс С., Гавенда В. Bryce для дизайнера: Пер. с англ. – СПб.: ООО ДиаСофтЮП, 2001. – 374 с.
3. Кундерт-Гиббс Дж., Ларкинс М., Деракшани Д., Кунзендорф Э. Освоение Maya 8.5: Пер. с англ. – М.: Диалектика, 2007. – C. 3–12.
4. Мараффи К. Создание персонажей в Maya: моделирование и анимация: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2004. – С. 28-29.
5. Райт Р., Липчак Б. OpenGL. Суперкнига: Пер. с англ. – 3 изд. – М.: Вильямс, 2006. – 1011 c.
6. Херн Д., Бейкер П. Компьютерная графика и стандарт OpenGL: Пер. с англ. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2005. – 45 c.
7. Цыпцын С. Понимая MAYA. – М.: Арт Хаус медиа, 2007. – С. 1028.
8. Финкельштейн, Э. AutoCAD 2002. Библия пользователя: Пер с англ. – М.: Вильямс, 2004. – 34 с.
9. Энджел Э. Интерактивная компьютерная графика. Вводный курс на базе OpenGL: Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Вильямс, 2001. – 532 c.
10. ru.wikipedia.org. ,www.autodesk.ru. ,www.dataplus.ru/Soft/ESRI/ArcGIS/ArcGIS.htm.
www.gardener.ru. ,www.gisinfo.ru. ,www.esri.com/software/arcgis/index.html.
www.intergraph.com. ,www.mapinfo.com .