Одним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Проведене дослідження дозволило встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS– та Viber–розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів.
1. У 2018 Інтернет - користувачів стало 4 млрд., з них понад 3 млрд. користуються соцмережами – дослідження. (2019) Available at: https://hromadske.ua/posts/u-2018-internet-koristuvachiv-stalo-4-mlrd-z-nih-ponad-3-mlrd-koristuyutsya-socmerezhami-doslidzhennya.
2. Ілляшенко С.М. (2011) Сучасні тенденції застосування інтернет-технології маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. №4, Т. 2. С. 64-74.
3. Зацна Л. (2013) Інноваційні можливості застосування комунікацій в інтернет-маркетингу. Галицький економічний вісник. №4. С. 214-221.
4. Кеглер Т. (2003) Реклама и маркетинг в Интернете / и др. Москва, 640 с.
5. Окландер М.А., Литовченко І.Л., Ботушан М.І. (2011) Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. Київ, 238 с.
6. Дорожня карта конкурентоспроможного розвитку української меблевої промисловості Available at: https://u.to/j45vFQ
7. Офіційний сайт Державної служби статистики України. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua.
8. Офіційний сайт eSputnik. Available at: https://esputnik.com
9. Офіційний сайт GetResponce. Available at: https://www.getresponse.ru.
10. Офіційний сайт MailChimp. Available at: https://mailchimp.com.
11. Офіційний сайт UniSender. Available at: https://www.unisender.com.