Процедура розгляду скарг

Редакція журналу «Досягнення у кібер-фізичних системах» дотримується принципів академічної доброчесності та стандартів публікаційної етики, визначених Комітетом з етики публікацій (COPE). Усі скарги на можливі порушення розглядаються неупереджено, конфіденційно та з дотриманням права кожної сторони на пояснення.

Скарги можуть надходити від авторів, рецензентів, читачів, членів редакційної ради чи будь-яких інших осіб і повинні містити достатні докази або конкретні приклади можливих порушень.

Після отримання скарги редакція проводить попередню перевірку. Якщо порушення має ознаки серйозного, створюється редакційна комісія для розслідування. Автор(и) або інші причетні сторони отримують можливість надати письмові пояснення.

Рішення приймається редакційною радою або головним редактором з урахуванням наданих матеріалів. Залежно від характеру порушення можуть бути застосовані такі заходи: внесення виправлень, публікація спростування, відкликання статті, відмова у публікації або тимчасове відсторонення автора від подання нових матеріалів.

Усі рішення оформлюються письмово, а сторони повідомляються про результати розгляду. Редакція може передати матеріали до установи, де працює автор, або до відповідних етичних чи юридичних органів, якщо порушення має серйозний характер.

Пропозиції або скарги потрібно надсилати на електронну адресу журналу journal.acps@gmail.com. Всі повідомлення будуть розглянуті протягом тридцяти робочих днів. Однак, залежно від ступеня складності скарги, для завершення розслідування справи знадобиться додатковий час.

Скарга повинна бути стислою, конкретною і містити достатньо даних, щоб продемонструвати будь-яке можливе порушення публікаційної етики. Якщо можливо, варто також надати додаткові документи, що підтверджують конкретну вимогу.

На особисті скарги на авторів, редакторів, рецензентів або редакційну колегію журналу, надається відповідь із зазначенням причин, з яких скарга була визнана такою, що виходить за межі відповідальності журналу. Крім того, журнал утримується від проведення відповідного розслідування, коли скарги подаються в образливій, погрозливій або наклепницькій формі.