Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань

2010;
: сс. 7 - 17
Authors: 

А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інте- лектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.

The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Online Publishing was proposed.

  1. Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник // Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». — Львів, 2009. — 612 с.
  2. McLuhan M. Understanding Media: The Extensions of Man / McLuhan M. // MIT Press, Edition. — 2004.
  3. Бокарев Т. Количественный и качественный состав аудитории Интернета, тенденции развития и их значение для рекламодателя / Т. Бокарев // Материалы конференции «Internet- маркетинг-2005».– 2005.
  4. Кирсанов Д. Веб-дизайн: книга Дмитрия Кирсанова / Д. Кирсанов. — СПб.: Символ-Плюс, 2003.
  5. Ченцов В. И. Интернет как эффективное средство маркетинговых коммуникаций [Електронний ресурс] / Ченцов В.И., Успенский И.В. // Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/article/catalog/5read.htm. — 2009 — Назва з титул. екрана.
  6. Content. From Wikipedia, the free encyclopedia [Електронний ресурс] // http://en.wikipedia.org/wiki/Content — Назва з титул. екрана.
  7. Система електронної комерції [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.amazon.com/