У статті визначено ефективність інформаційно-комунікаційного забезпечення процесу формування туристичного продукту та розроблено модель її оцінювання. Це є критично важливим елементом для конкурентоздатності та успішності туристичних підприємств у сучасному світі, що свідчить про актуальність теми дослідження. Проаналізовано формування туристичного продукту з позицій інформаційно-комунікаційного забезпечення (ІКТ). Розроблено модель оцінювання використання ІКТ у процесі формування туристичного продукту, яка ґрунтується на інтегральному показнику зваженої середньої, дасть змогу туристичним підприємствам кількісно оцінити вплив ІКТ на кожен етап формування продукту та приймати обґрунтовані рішення щодо подальшого розвитку.
1. Герман І. В., Криворучко Т. С. (2020). Застосування інноваційних технологій в створенні туристичного продукту. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання. С. 226–228.
2. Салагакова Н. О. (2015). Характеристика туристичного продукту як специфічного об'єкту ціноутворення. Інвестиції: практика та досвід. No 17. С. 27–33. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_17_7
3. Сухомлин Л. В. (2015). Управлінські аспекти формування та реалізації туристичного продукту. Ефективна економіка. No 12. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_12_89
4. Любіцева О. О. (2002). Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). Київ: Альтпрес. 436 с.
5. Benur Abdelati M., Bramwell Bill (2016). Tourism product development and product diversification in destinations. Tourism Management, Elsevier. Vol. 50(C), pр. 213–224. DOI: 10.1016/j.tourman.2015.02.005.
6. Margarida Santos, Ana Ferreira, Carlos Costa and José António C. Santos (2020). A Model for the Development of Innovative Tourism Products: From Service to Transformation. Sustainability. 12(11), 4362. https://doi.org/10.3390/su12114362.
7. Грибова Д. В. (2021). Створення туристичного продукту та інноваційні види туризму. Економічні науки. Вип. 43. С. 33–37. DOI: 10.32999/ksu2307-8030/2021-43-5.
8. Чорна Н. М., Мартинова Л. Б. (2020). Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці). Інфраструктура ринку. Вип. 40. С. 115–120. DOI:https://doi.org/10.32843/infrastruct40-19
9. Лущик М., & Каткова Т. (2023). Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Development Service Industry Management. Вип. 1. С. 68–74. DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2023-1(8).
10. Сагалакова Н. О. (2016). Інформаційне забезпечення процесу ціноутворення на туристичних підприємствах. Агросвіт. No 13–14. С. 56–66. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_13-14_11.
11. Яровий В. (2017). Вплив інформаційних та комунікаційних стратегій на підвищення інвестиційної привабливості туристичних підприємств та дестинацій. Агросвіт. No 19–20. С. 42–46.
12. Жежнич П. І., Сопрунюк О. О. (2014). Особливості формування інформаційного забезпечення туристичної діяльності. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Інформаційні системи та мережі. No 783. С. 336–343.
13. Інформаційна революція. Вікіпедія – Вільна енциклопедія. Взято з https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційна_революція.
14. Закон України “Про туризм” від 15.09.1995 No 324/95-ВР. Взято з https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80
15. Формування туристичного продукту та його просування на ринку. Взято з https://buklib.net/books/31461/.
16. Кузьмін О. Є., Дубодєлова А. В., Кулиняк І. Я., Малкуш Х. Ю. (2015). Організування туристичної діяльності. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 352 с.
17. Tourism Product Development. World Tourism Forum Institute. Взято з https://worldtourismforum.net/tourism-product-development-2/.
18. Tourism product. Industry, Tourism and Investment. Взято з https://www.iti.gov.nt.ca/sites/iti/files/tourism_product_development.pdf.
19. Турпродукт - це що таке? Особливості та види. Взято з http://kafedam.pp.ua/14602-turprodukt-ce-scho-take-osoblivost-ta-vidi.html.
20. Tourism Product Development Process. Взято з https://www.studocu.com/ph/document/sti-college/international-tourism/to....
21. Tourism product development. Взято з https://www.studocu.com/row/document/knox-community-college/business-kno....
22. Phases of Tourism Product Development. TutorialsPoint. Взято з https://www.tutorialspoint.com/tourism_management/tourism_management_pha....
23. Литвиненко Я. В. (2008). Маркетингова цінова політика. Київ: Персонал. 244 с.
24. Кудла Н. Є. (2012). Менеджмент туристичного підприємства:підручник. Київ: Знання. 343 c.