Архітектура віртуального інноваційного простору для ІТ-студентів

1
Національний університет "Львівська політехніка"
2
Національний університет "Львівська політехніка"
3
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра програмного забезпечення
4
Національний університет "Львівська політехніка"

Побудовано компоненту та програмну архітектуру Віртуального інноваційного простору як спеціалізованої Веб-спільноти для ІТ-студентів. Обґрунтовано необхідність ведення високорівневої розробки VIS за допомогою системи керування контентом Drupal. Для побудови програмної платформи VIS вибрано типовий набір Apache, PHP, MySQL.

1. Порівняльний аналіз функціонування найбільш затребуваних ІТ бізнес-інкубаторів України, 2014. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tempus.nung.edu.ua/uk/news/порівняльнийаналіз-функціонування-найбільш-затребуваних-іт-бізнес-інкубаторів-україни.

2. Іщенко А. Ю. Інноваційні дослідницькі університети як чинник модернізації освітньо-наукової сфери та розбудови суспільства знань: Аналітична записка, 2014. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/1427.

3. Терентьєва Н. О. Інноваційний академічний університет як середовище освіченості, інтелігентності, науки // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Київ, 2013. – С. 166–171.

4. National Education Framework for Enhancing IT Students’ Innovation and Entrepreneurship. – TEMPUS Project 530576-TEMPUS-1-2012-1-SE-TEMPUS-SMHES.

5. Березко О. Л. WWW як соціальна мережа / О. Л. Березко, А. М. Пелещишин // Proc. of the Second Intern. Conf. on Computer Science and Engineering (CSE’2007). – Lviv, 2007. – P. 29–30.

6. Березко О. Л. Аналіз сучасних концепцій розвитку середовища WWW / О. Л. Березко, А. М. Пелещишин // Комп’ютерні науки та інформаційні технології: Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – № 565. – 2006. – С. 57–64.