nostalgia

Агентність як чинники адаптації вимушених мігрантів

Анотація. У статті здійснено аналіз соціально-психологічних чинників адаптації вимушених мігрантів. Розкрито основні психологічні особливості формування внутрішньої картини світу вимушених мігрантів та окреслено шляхи подолання онтоекологічної невлаштованості, стану “внутрішнього переміщення”. Проаналізовано результати дослідження умов проживання вимушених мігрантів з України. Представлено результати вибору вимушеними мігрантами з України стратегій акультурації, а саме: асиміляцію, інтеграцію, маргіналізацію, розділення. Розкрито роль стратегій акультурації в адаптації вимушених мігрантів.

Retromarketing – nostalgia for the past. The sources the success of retromarketing in the segment of older consumers

The paper presents the role of reminiscences and nostalgia of older consumers’ behaviors and it indicates the importance of a critical period of consumers’ preferences stabilization to the effectiveness of retromarketing.