система теплопостачання

Енергоефективне керування системою обігріву, вентиляції та кондиціонування електромобіля – оптимізація продуктивності та зменшення енергоспоживання

Досліджено задачу підвищення енергоефективності системи обігріву, вентиляції та кондиціонування (ОВК) повітря для електромобіля. Через відсутність двигуна внутрішнього згоряння в електромобілях немає додаткового джерела тепла, тому системи ОВК споживають значну частку енергії від акумуляторів, що суттєво зменшує запас ходу. Метою є розробка енергоефективного алгоритму керування системою ОВК, який мінімізує енергоспоживання під час забезпечення належного рівня комфорту для пасажирів.

Моделювання роботи гібридного сонячного колектора в системі теплопостачання

Стаття  присвячена дослідженню та моделюванню ефективності гібридного сонячного колектора в системі теплопостачання, що складається з двох окремих блоків, а саме теплового акумулятора та плоского сонячного колектора, які з’єднані між собою трубопроводами. Дослідження включає аналіз та розрахунок теплових параметрів системи в проміжку однієї доби та визначення оптимальних значень витрати теплоносія в сонячному колекторі та маси теплоносія в тепловому акумуляторі з метою досягнення максимальної теплової ефективності.

Використання нанорідини «вода-TiO2» у горизонтальному колекторі Slinky теплового насосу

У роботі досліджено гідродинаміку нанорідини «вода-TiO2» в горизонтальному колекторі Slinky Ø 32 × 3 мм теплового насосу, а також теплопередачу від річкової води до нанорідини. Нанорідина «вода-TiO2» має привабливі можливості щодо застосування у енергетичній галузі завдяки своїм підвищеним тепловим властивостям. Вивчено теплофізичні та гідродинамічні характеристики теплоносія з наночастинками TiO2 сферичної форми у діапазоні температур від 2 до 12,5 °C. Чисельні дослідження виконано в діапазоні зміни концентрації наночастинок від 0,3 до 1,3 об.%.