імітаційна модель

Дослідження ефективності проєктних рішень при використанні транспортного моделювання

Одним із чинників, який призводить до збільшення рівня завантаження на вулично-дорожній мережі, є підвищення рівня автомобілізації у місті. За таких умов зростає кількість приватного транспорту на вулицях міст, затримок на підходах до перехресть та черг. Унаслідок цього проїзд перехрестя відбувається із затримкою, оскільки водії транспортних засобів змушені довше очікувати своєї черги. Для вирішення описаних  проблем під час реконструкції вулиці чи дороги запропоновано змінювати організацію дорожнього руху, кількість смуг руху та конфігурацію деяких перехресть.

РОЗРОБКА ІМІТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МЕРЕЖІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗПОДІЛЕНОГО КОНСЕНСУСУ З УРАХУВАННЯМ НЕСТАБІЛЬНОСТІ МЕРЕЖЕВИХ З’ЄДНАНЬ

Динамічний і непередбачуваний характер мережевих середовищ створює серйозну проблему для розподілених систем, особливо для тих, які покладаються на консенсусні алгоритми для управління станом і відмовостійкості. Щоб вирішити цю проблему, у статті представляється нова імітаційна модель, призначена для вивчення впливу нестабільних мережевих з’єднань на кластери, які виконують консенсусні алгоритми. Модель створена для імітації різного ступеня нестабільності мережі, включаючи флуктуації затримки та порушення з’єднання, характерні для розподілених систем реального часу.

МОДЕЛІ ТА ЗАСОБИ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАФІКУ КОМП'ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ З ВИКОРИСТАННЯМ ФІЛЬТРА ПАКЕТІВ БЕРКЛІ

В роботі запропоновано використати інструмент Linux – фільтр пакетів Берклі (англ. Berkeley Packet Filter) для автоматизації дослідження трафіку в комп'ютерних мережах. Розроблено структуру програмного засобу, яка базується на модульному принципі, що дає змогу швидко вдосконалювати та модернізувати систему.

Метод та імітаційна модель синтезу баркероподібних кодових послідовностей

З’ясовано, що завадостійкість є однією з істотних характеристик сучасних систем бездротового прийому/передачі даних. Визначено, що задачі управління безпілотними апаратами та мобільними робототехнічними комплексами підвищення завадостійкості каналів передачі даних є актуальною проблемою. Досліджено, що баркероподібні кодові послідовності, на підставі ідеальних кільцевих в'язанок, забезпечують збільшення потужності отриманих послідовностей завдяки оптимізації параметрів використовуваних ідеальних кільцевих в'язанок.

Застосування імітаційних моделей для управління ризиками ІТ-проектів

Розглянуто імітаційні моделі аналізу ризиків ІТ-проектів та запропоновано інформаційну систему для програмної реалізації цих моделей.

Mathematical modelling and simulation of the mechanical component of the fully differential capacitive MEMS accelerometer using MATLAB/Simulink environment

Розроблено імітаційну модель механічної компоненти повністю диференційного ємнісного МЕМС акселерометра в середовищі MATLAB/Simulink. Модель дає змогу моделювати переміщення робочої маси, зміну ємностей вимірювальних конденсаторів чутливого елемента, чутливість мікродавача від прикладеного прискорення, а також проводити часовий аналіз інтегрального пристрою на системному рівні проектування.

Розв’язання задач оптимального розміщення об’єктів методом імітаційного моделювання

This paper deals with questions of construction of mathematical and simulation models of optimal placement of objects, formalization of tasks and building placement algorithm solving problems of optimum allocation of objects by simulation.