блогосфера

Популяризація комерційних інтернет ресурсів із використанням соціальних медіа

У статті автори розробили методологічне підґрунтя для побудови системи підтримки прийняття рішень при популяризації комерційних інтернет ресурсів з використанням технологій соціальних медіа. Проведено аналіз особливостей пошукового просування із використанням технологій соціальних мереж та сервісів в результаті якого виявилось, що на сьогоднішній день, впровадження останнього вимагає застосування нових підходів до популяризації. Здійснено аналіз SMO та SMM моделей просування, який дозволив визначити основні чинники, що застосовуються для популяризації комерційних інтернет ресурсів.

Історіографічні аспекти використання інформаційного та комунікаційного потенціалу української блогосфери для історико-культурологічних досліджень

Висвітлено головні етапи історії формування української блогосфери, охарактеризовано сучасний стан та особливості розвитку блогів та мікроблогів в Україні.