конверсія

Пошукове просування комерційних інтернет-ресурсів

Розглянуто основні способи просування комерційних інтернет-ресурсів та наведено особливості їх реалізації в процесі популяризації. Проаналізовано поняття “конверсія інтернет-ресурсу”, розроблено алгоритм оцінювання її рівня та визначено внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють пошуковому просуванню у комерційному сегменті. Наведено особливості оцінювання репутації інтернет-ресурсів та розроблено схему й подано рекомендації щодо її застосування під час популяризації.

Конверсія хлоридних солей з натрію сульфатом під час випаровування хлоридно-сульфатних розчинів

Досліджено вплив кількості Na2SO4 і ступеня випаровування на вихід і склад сольових сумішей, одержаних внаслідок конверсії Na2SO4 з хлоридними солями під час випаровування і подальшого охолодження розчинів хвостосховища. З’ясовано, що доданий Na2SO4частково конвертує з утворенням NaCl, який кристалізується під час випаровування і охолодження випаруваного розчину, частково випадає у вигляді сульфатів натрію та магнію, а решта залишається у кінцевому розчині, витісняючи з нього калію та магнію сульфати.