Розглянуто основні способи просування комерційних інтернет-ресурсів та наведено особливості їх реалізації в процесі популяризації. Проаналізовано поняття “конверсія інтернет-ресурсу”, розроблено алгоритм оцінювання її рівня та визначено внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють пошуковому просуванню у комерційному сегменті. Наведено особливості оцінювання репутації інтернет-ресурсів та розроблено схему й подано рекомендації щодо її застосування під час популяризації. Проаналізовано найвідоміші ресурси для оцінювання репутації (Falcon Social, Wobot, Youscan, Safe Online Reputation, Socialbakers), застосування яких сприятиме збільшенню кількості цільових відвідувачів.
- Kennedy G. Seo: Marketing Strategies to Dominate the First Page (SEO, Social Media Marketing) / Grant Kennedy. – CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016. – 122 p.
- Slegg J. A Complete Guide to Panda, Penguin, and Hummingbird. Available online at: https://www.searchenginejournal. com/seo-guide/ google-penguin-panda-hummingbird.
- Стрикчиола Д. SEO. Искусство раскрутки сайтов / Джесси Стрикчиола, Рэнд Фишкин, Стефан Спенсер. – СПб.: BHV, 2011. – 520 с.
- Граппоне Д. Поисковая оптимизация сайтов: Исчерпывающее руководство / Дженнифер Граппоне, Градива Казн. – М.: Эксмо, 2012. – 528 с.
- Alpar A. SEO-Strategie, Taktik und Technik / Andre Alpar, Markus Koczy, Maik Metzen. – Springer Gabler, 2015. – 538 p.
- Basyuk T. The Popularization Problem of Websites and Analysis of Competitors. In: Shakhovska N., Stepashko V. (eds). – Advances in Intelligent Systems and Computing II. CSIT 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 689. Springer, Cham. Р. 54–65.
- Enge E. Mastering Search Engine Optimization / Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin. – O'Reilly Media, 2015. – 994 p.
- Берко А. Ю. Лінгвістичний аналіз текстового комерційного контенту / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка” “Інформаційні системи та мережі”. – 2015. – № 814. – С. 203–228.
- Буров Є. В. Методи опрацювання контексту в інтелектуальних системах / Є. В. Буров, І. І. Завущак // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка” “Інформаційні системи та мережі”. – 2017. – No. 872. – С. 121–131.
- Jenyn D. Authority Content: The Simple System for Building Your Brand, Sales, and Credibility / David Jenyn – Melbourne SEO Services, 2016. – 168 p.
- The Value of Google Result Positioning / Online Advertising Network “Chitika”. – Режим доступу: https://chitika. com/google-positioning-value.
- Collins T. Mechanics of Online Reputation Management: Repair & Control Your Name or Brand Reputation Online / Tyler Collins – CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016. – 286 p.
- Kelly D. Social Media: Strategies To Mastering Your Brand – Facebook, Instagram, Twitter and Snapchat / David Kelly. – Amazon Digital Services, 2016. – 156 p.