дорожній бітум

Дослідження впливу технічного лігніну на властивості дорожнього бітуму

Проведено дослідження щодо впливу технічного лігніну на характеристики дорожнього бітуму, отриманого окисненням нафтових залишків (окисненого бітуму). Використано два зразки технічного лігніну гідролізного типу, отриманого як нецільовий продукт у процесі виробництва кормових дріжджів. Перший зразок – технічний лігнін, очищений просіюванням від непереробленого рослинного матеріалу. Другий зразок – технічний лігнін, очищений просіюванням від непереробленого рослинного матеріалу і флотаційним збагаченням від неорганічних компонентів.

Пластифікуючий додаток до дорожніх бітумів на основі високосірчистого бурого вугілля

Використовуючи метод оксидаційного знесірчення з високосірчистого бурого вугілля, отримано пластифікуючий додаток до дорожніх бітумів. З огляду на необхідність отримання максимальної кількості пластифікуючого додатку з належною якістю вибрано незмінні умови процесу оксидаційного знесірчення і вивчено вплив на нього основних змінних технологічних чинників. У близьких до оптимальних умовах процесу оксидаційного знесірчення бурого вугілля отримано зразок пластифікуючого додатку.

Встановлення можливості одержання бітумів з нігерійських нафт

Вивчити властивості гудрону, одержаного з нігерійської нафти, та визначити методи одержання з нього дорожнього бітуму БНД 60/90. Якість бітуму повинна відповідати вимогам ДСТУ 4044-2001. Провести окиснення гудрону за температури 180 ºС за різної тривалості процесу. Результати показують, що за допомогою окиснення гудрону з нігерійських нафт за температури 180 °C, отриманий бітум не відповідав вимогам БНД 60/90 за показниками пластичності за 0º і крихкості.