резервування

ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ КАНАЛУ ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТРИКРАТНИМ РЕЗЕРВУВАННЯМ ТА ПОДВІЙНОЮ ОБОЛОНКОЮ

Функціонування сучасних комп’ютерних систем є неможливим без обміну інформацією, який відбувається з використанням каналів зв’язку різноманітної фізичної природи. Вихід з ладу каналу зв’язку, особливо в системах, які відповідають за функціонування критичних об’єктів, може спричиняти як матеріальні, так і людські втрати. Тому забезпечення надійності каналів зв’язку є актуальною проблемою. Дана публікація входить як складова в цикл публікацій, присвячених надійності каналів зв’язку.

Statistical analysis of three new measures of relevance redundancy and complementarity

Discriminant analysis is part of statistical learning; its goal is to separate classes defined a priori on a population and involves predicting the class of given data points.  Discriminant analysis is applied in various fields such as pattern recognition, DNA microarray etc.  In recent years, the discrimination problem remains a challenging task that has received increasing attention, especially for high-dimensional data sets.  Indeed, in such a case, the feature selection is necessary, which implies the use of criteria of relevance, redundancy and complementarity of e

Критеріальне моделювання процесу резервування нестабільності генерування відновлюваних джерел енергії електрохімічними накопичувачами

В роботі аналізуються методи і способи резервування нестабільності генерування відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) в електроенергетичних системах (ЕЕС). Показано, що це можуть бути маневрені потужності, зокрема теплові та гідроелектростанції, накопичувачі електроенергії, водневі технології, біогазові установки. Обгрунтовано, що з різних причин для розбудови і нарощування потужності ВДЕ в енергосистемах найбільш підготовленими для впровадження є електрохімічні накопичувачі та існуючі в ЕЕС високоманеврені потужності.

Оцінювання надійності провідного керуючого каналу із трикратним резервуванням для спільної, роздільної та комбінованої кабельних оболонок

Мета. Розробити підхід для кількісного оцінювання показників надійності провідного керуючого каналу із трикратним резервуванням для спільної, комбінованої та роздільної кабельних оболонок. Методика. Надійність формалізовано за допомогою блок-схем та динамічних дерев відмов. Для обчислення показників надійності провідного керуючого каналу із трикратним резервуванням розроблено статичні та динамічні моделі. Основою для отримання цих моделей є діаграма станів та переходів. Статичні моделі сформовано на основі логіко-ймовірнісних виразів.

Оцінювання надійності провідного дубльованого керуючого каналу із спільною та роздільними кабельними оболонками

Мета. Розробити підхід для кількісного оцінювання показників надійності провідного дубльованого керуючого каналу із спільною та роздільними кабельними оболонками. Методика. Для формалізації надійності використано блок-схеми надійності та динамічні дерева відмов. Для опису специфіки процесів пошкодження жил та кабельних оболонок сформовано логічні умови у дереві відмов. Для проведення статичного та динамічного аналізів сформовано діаграми станів та переходів керуючого каналу. Статичний аналіз виконано на основі логіко-ймовірнісних виразів для станів.

Method for structural optimization of avionics of unmanned aerial vehicle

This paper presents an approach for identifying the optimal configuration of avionic systems of the unmanned aerial vehicle (UAV) based on an additive multi-attribute utility function.  The function arguments are technical and economic indicators of avionics design quality that are specified in accordance with the UAV requirements.  The method is developed on an improved decision model that has a high degree of adequacy primarily by the increasing number of the utility attributes and using advanced reliability models of avionic systems.  These reliability models consider in addition to the

МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ВІДНОВЛЕННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТЕХНІКИ ЗВ'ЯЗКУ З КОМПЛЕКСНИМ ВИКОРИСТАННЯМ ЇЇ НАДЛИШКОВОСТІ ПРИ ВІДДАЛЕНІ ВІД БАЗ ПОСТАЧАННЯ

Запропоновано модель процесу визначення технічного стану та відновлення працездатності техніки зв’язку, що враховує специфічні особливості конструктивної і схемної побудови за рахунок вперше отриманих функціональних залежностей впливу різних видів надлишковості об′єктів технічного діагностування на кількісні значення показників їх ремонтопридатності, а також вперше врахована метрологічна надійність засобів вимірювань.