управління підприємством

Рекомендації з імплементування інструментів штучного інтелекту в управління ТОВ «Трейдукрсервіс» при виході на іноземні ринки

Розглянуто інструменти на основі штучного інтелекту (ШІ) та можливість їх застосування в управлінні діяльністю підприємства при виході на іноземні ринки. Авторами досліджуються інструменти штучного інтелекту та виокремлюється їхня доцільність в управлінні підприємством при виході на іноземні ринки, а також ключові аспекти їх імплементування у практичній діяльності підприємства, зокрема, ТОВ «ТрейдУкрСервіс».

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВНЗ

Метою роботи є дослідження теоретичних підходів до визначення поняття партнерських відносин підприємства. Розглянуто поняття, завдання, сутність та особливості партнерських відносин. Виділено особливості співробітництва з вищим навчальним закладом (ВНЗ). Розвинуто класифікацію видів партнерських відносин та можливі структури взаємодії. Розглянуто переваги використання партнерських відносин з різними учасниками ринку.