інтелектуальні технології

Інтелектуальні технології реінжинірингу у цифровій трансформації публічних сервісів

Цифрова трансформація публічних сервісів є ключовим напрямом модернізації державного управління в умовах інформаційного суспільства. Зростання вимог громадян до швидкості, доступності та якості послуг зумовлює потребу у впровадженні інтелектуальних технологій. Використання штучного інтелекту, машинного навчання та аналітики великих даних відкриває нові можливості для оптимізації процесів, прогнозування навантаження, виявлення аномалій і підтримки управлінських рішень.

Засоби навігації клієнта в системах електронної контент-комерції

Запропоновано вирішення проблеми навігації клієнта в середовищі систем електронної контент-комерції. Розроблено загальні принципи побудови інтелектуальних засобів навігації клієнта в середовищі контент-комерції на прикладі інтернетмагазину.
 

МОНІТОРИНГ КОМЕРЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Розроблено та обґрунтовано модель моніторингу рівня комерційного потенціалу інтелектуальних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з використанням функції арктангенсу. В основу моделі покладено співвідношення рівня якості технологічного продукту та рівня комерційного ризику впровадження і споживання. Виділено чотири характерні множини значень моніторингової функції, в кожній з яких для підприємства наданj відповідні рекомендації.