extreme journalism

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВПЛИВ ТЕЛЕКОНТЕНТУ НА ПСИХІКУ ГЛЯДАЧІВ У ВИСВІТЛЕННІ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ (НА ПРИКЛАДІ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КАНАЛІВ)

Метою цієї статті є дослідження інформаційного впливу телеконтенту на психіку глядача у висвітленні російсько-української війни (на прикладі всеукраїнських каналів). Методологія дослідження. Розвідка базована на таких методах: аналітикосинтетичний, узагальнення, моделювання, прогнозування, оцінювання художньої та інформаційної цінності матеріалу тощо. Новизна дослідження. У статті доводиться, що телеканали, змушуючи глядачів стати віртуальними свідками подій війни, транслюють на них стрес, який часто може викликати психічну травму чи посттравматичний стресовий розлад. Висновки.

РОЛЬ ЖУРНАЛІСТІВ В ІНФОРМУВАННІ СУСПІЛЬСТВА ПРО НАДЗВИЧАЙНІ ПОДІЇ

Задовольняючи потребу суспільства в інформації, ЗМІ автоматично бере на себе відповідальність за етичні норми всіх опублікованих матеріалів. Серед екстремальних умов діяльності журналіста окремим видом можна назвати надзвичайні ситуації. 12 Питання їх висвітлення не менш важливе, адже стихійні лиха, техногенні катастрофи та менш масштабні надзвичайні ситуації впливають на життя суспільства. Згідно з результатами дослідження Української академії преси “Моніторинг політичних новин” за участю працівників Інституту соціології НАН України, у червні 2018 р.