кінематичний аналіз

Обґрунтування структури удосконаленого механізму ручного керування педалями автомобіля

Зважаючи на складну військову ситуацію в Україні, попит на індивідуально налаштовані та гнучкі системи керування педалями автомобіля для осіб із обмеженими фізичними можливостями є особливо великим. Стандартні конфігурації педалей часто не відповідають специфічним потребам водіїв із обмеженою рухливістю ніг, що ускладнює керування транспортним засобом і може бути небезпечним. Розробки, пов’язані зі створенням спеціалізованих механізмів ручного керування педалями або регульованих ножних педаль, вирішальні для забезпечення комфортності для цих водіїв та безпеки керування.

Design and operational peculiarities of four-degree-of-freedom double-legged robot with pneumatic drive and turning mechanism

Problem statement. Mobile robots are of significant interest among scientists and designers during the last several decades. One of the prospective drives of such robots is based on pneumatically operated walking (stepping) system with no use of electric, heat, magnetic or other types of energy. This allows the use of pneumatically-driven robots in the cases when the use of other energy sources is prohibited (e.g., in some gaseous or fluid mediums).

Structural and kinematic analysis of pantograph-type manipulator with three degrees of freedom

Problem statement. The processes of development and improvement of autonomous mobile robots are significantly constrained because of the lack of an open-access comprehensive scientific and theoretical framework for calculating and designing of autonomous mobile robotic systems Purpose. The main objective of the paper consists in carrying out kinematic analysis and motion simulation of pantograph-type manipulator with three degrees of freedom. Methodology.

Структурно-кінематичний синтез кривошипно- повзунного механізму крокування за заданою траєкторією руху опорної стопи

Розглянуто перспективи використання крокуючих рушіїв у мобільних робото- механічних системах. Синтезовано структуру кривошипно-повзунного механізму з метою забезпечення заданої траєкторії руху опорної стопи. Розглянуто питання кінематики кривошипно-повзунного механізму та виведено рівняння руху стопи. Задаючи значення довжини кроку і висоти підйому стопи, синтезовано геометричні параметри механізму крокування. Розглянуто результати кінематичного аналізу руху опорної стопи та обґрунтовано перспективи подальших досліджень за цією тематикою.

Структурний і кінематичний аналіз інерційних механізмів складання лопатей горизонтально-осьових вітроустановок

У статті розглянуто різні конструкції інерційних механізмів складання лопатей горизонтально-осьових вітроустановок. Проведено їх структурний аналіз та виведено аналітичні залежності для розрахунку кінематичних параметрів окремих елементів розглянутих механізмів. На основні даних кінематичного аналізу досліджено вплив різних геометричних параметрів механізмів на зміну кута положення лопатей та переміщення регулювальних повзунів. Проаналізовано особливості розрахунку конструктивних параметрів інерційних механізмів складання лопатей горизонтально-осьових вітроустановок.