професійна компетентність

COMPARATIVE ASSESSMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCIES OF EDUCATIONAL STANDARDS OF INFORMATION AND MEASUREMENT TECHNOLOGIES SPECIALTY

National education standards are documents that define expected educational achievements, knowledge, skills, and competencies. These standards may vary between countries and regions, but they are important to ensure the quality of education and comparability between different education systems. An important element of each education standard is the definition of professional competencies to be acquired. The formation of such competencies should be carried out with the involvement of the main stakeholders.

Управління професійним становленням майбутнього менеджера на початковому етапі університетської освіти

У статті здійснено аналіз структури процесу професійного становлення майбутніх менеджерів, визначено складові характеристик майбутнього фахівця, що забезпечують ефективне управління професійним становленням. Схарактеризовано зміст навчальної дисципліни «Університетська освіта та академічне письмо» як важливої складової управлінського процесу професійного становлення майбутніх менеджерів. На основі аналізу літературних джерел визначено критерії професійного становлення студента.

Модель формування професійної компетентності керівника в сфері охорони здоров’я

Розглянуто понятійний апарат моделі формування професійної компетентності керівника в сфері охорони здоров’я, основними елементами якої визначено суб’єкти, об’єкти, механізм, методи та форми реалізації. Зроблено висновок, що модель реалізується через механізм, ядром якого є державна кадрова політика в сфері охорони здоров’я, засобами реалізації є правові, економічні та адміністративні методи державного впливу, а формами реалізації є освітньо-професійні програми післядипломного рівня освіти та програми освіти системи безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я.

Детермінанти професійної ідентичності суб’єктів охорони державного кордону

У  статті  визначено  детермінанти  професійної  ідентичності  суб’єктів  охорони
державного  кордону.  Професійна  ідентичність  суб’єктів  охорони  державного  кордону
передбачає  такі  складові:  динамічну  систему  професійних  цінностей  та  набуту
професійну  компетентність.  У  процесі  дослідження  виокремлено  чотири  стадії  форму-вання  професійної  ідентичності:  невизначена  професійна  ідентичність,  нав’язана
професійна  ідентичність,  мораторій(криза  вибору),  сформована  професійна  ідентич-ність.